Három alapvető módszer van a Facebook oldalad népszerűsítésére és a rajongói táborod növelésére:
a.) Sikeres és olcsó Facebook hirdetés titka:
A Facebook panel jobb oldalán lévő hirdetések segítségével felhívhatod magadra a figyelmet és elérheted, hogy lájkolják az oldalad.
A legfontosabb tényezők a lájk szerzéshez:
- A kép nagyon fontos faktor ebben a folyamatban. Többnyire a kép alapján kattintanak a hirdetésedre.
- Hirdetési szöveg: elsősorban a Hírfolyam típusú Facebook hirdetésekben van nagyobb szerepe. Tulajdonképpen a problémát általában a hirdetési szöveg kitalálása okozza. Legyen frappáns, rövid, pár szóban győzd meg a felhasználót, hogy kattintson a Like gombra vagy magára a hirdetésre.
- Kikre célozz: ez a leglényegesebb része a Facebook hirdetésnek, hogy olcsóvá tedd a rajongó szerzést. Anélkül, hogy belemennék a szakmai részletekbe, a lényeg, hogy kiválogathatod mely oldalak rajongóinak jelenjen meg a hirdetésed. Ez azért fontos, mivel minél többen kattintanak a hirdetésedre, annál olcsóbb a hirdetés ára. Tehát olyan Facebook oldalakat kell kiválasztanod, amelynek a témája hasonlít a tiedhez, így a rajongóik számára a hirdetésed érdekes lesz és rákattintanak vagy rögtön lájkolják.
Ez a Facebook trükkök egyik legsikeresebb példája:
- Az egyik leghatékonyabb Facebook trükk, az úgynevezett „belépő kapuk” felállítása. Tehát valamilyen ajándékért, kuponért, megoldásért, leírásért, értékes meglepetésért cserébe lájkolniuk kell az oldalad. Ehhez a marketing technikához szükséged lesz egy alkalmazás elkészítésére, de ne aggódj viszonylag olcsó, illetve nem kell feltétlenül programozót felbérelned. Felhasználhatod a magyar
b.) Kommunikálj profin, érdekesen, viccesen és megjönnek a rajongók
Ugyanis ha a bejegyzéseid értékesek, akkor az emberek szeretnének erről értesülni, aminek az a módja, hogy a rajongóiddá válnak. Ez egy hosszútávú megoldás és ne várj tőle csodát különösen akkor, ha nulláról kezded! Ezért többnyire azt szoktam ajánlani, hogy hirdetések segítségével szerezz 1000-2000 rajongót, aztán megindul a szekér…
c.) Egy lájkért cserébe adj valamit:
Ezt a részét a cikknek nem adom “ingyen”, arra kérlek, hogy a tartalom megtekintéséhez, lájkold a weboldalunk.