Gyors sikerek, a legfontosabb Facebook tippek

Hogyan érhetsz el gyors sikert a Facebook marketingben? –  A legfontosabb  tippek

Like és Like között van különbség, ugyanis nem mindegy, hogy ki kattintott rá a Like gombra, ki lesz a rajongód! A közösségi marketing szempontjából két féle felhasználót különböztetünk meg:

  1. A visszahúzódó felhasználók, akik kicsit bátortalanok, inkább óvatosak, mint cserfes szájúak, akik ritkán tesznek közzé bejegyzéseket, keveset lájkolnak, kevésbé aktívak
  2. És vannak a  véleményvezérek,  akik a Facebookon és többnyire a való életben is aktívak, társasági emberek, szószólók, témafelvetők, hanghordozók, erős véleménynyilvánítók

A véleményvezérek többnyire azok az emberek, akik kimondják a gondolataikat, véleményüket és gyakran meggyőzik arról a környezetüket! A politikusok profi szintre emelték a véleményvezérek behálózását és nagyon gyakran ezt a Facebookon teszik. Ha te is megszerzed ezeknek az embereknek a figyelmét és pozitív véleményét, akkor ezáltal további vevőkre tehetsz szert!

Hogy miért van rájuk szükséged? Ők azok, akik megmondják, hogy hétvégén hova menjen a társaság szórakozni, hova menjenek ebédelni, melyik wellness szállodába menjen a család vagy társaság, melyik márka a legjobb, melyik üzlet a legmenőbb, hol a legminőségesebb a szolgáltatás, melyik termék a legjobb…

Nekünk a véleményvezérekre van szükségünk:

  1. Ők azok, akik INGYEN reklámozzák a termékeink és szolgáltatásaink: a megosztásaik, lájkjaik és kommentárjaik segítségével
  2. Ők határozzák meg többnyire a család, a társaság, a közösség hétköznapi életét, ízlését, „mi az amit szeressenek”, mit vásároljanak, hova menjenek és mire költsék a pénzüket.

Mit tegyél, hogy lájkolják a véleményvezérek az Facebook oldalad? –  Facebook oldal népszerűsítése

Hirdess nekik, de CSAK nekik!

A megoldás az, hogy a hasonló FB oldalak ( a témába vágó vagy akár konkurencia oldalak) legaktívabb felhasználóinak – akik legtöbbet lájkoltak, kommentáltak – Facebook azonosítóját (ami egy hosszú számsor) begyűjtjük egy szoftver segítségével. Majd a Facebook hirdetéseinkben beállítjuk, hogy csak számukra jelenjenek meg a hirdetéseink.

Hozzászólások lezárva.