Facebook szövegírók, miről írj

Facebook szövegek- miről írj, hogy lájkolják a bejegyzésed?!

Mindenekelőtt azt ajánlom, hogy legalább hetente 2-3-szor írj vagy ossz meg egy bejegyzést! Ez egy nagyon általánosított szám és természetesen rendkívül iparág függő, de elmondható, hogy ha 2 naponta megosztasz egy bejegyzést, akkor már kijelenthetjük, hogy Facebook marketingezel.

Mi az ami működik?

A facebook szövegek nem működnek! Hanem a képek, ennyi! A szöveget és a videót senki sem olvassa, illetve csak alig. Ezen nincs mit túltárgyalni. Statisztikák ezrei bizonyítják és ha kicsit mélyebben belegondolsz, akkor beláthatod, hogy a te érdeklődésed is a képek keltik fel.

A gond az, hogy nehezebb kép tartalmat „gyártani”, mint szöveges bejegyzést. Sajnos nem tudok egy általános, sablonos, könnyű módszert adni, amely megkönnyíti az életed és minden iparágban beválik. Kreatívnak kell lenned és érdekesnek.

Mindenesetre, ha a szolgáltatásod eredményéről, a pozitív hatásokról vagy magáról a termékről készítesz egy képet, akkor az be szokott válni. Pl.: étterem=kép az elkészített fogásról, fodrász=az új frizuráról, szálloda=a boldog ügyfelekről a medencében, videojáték=a mosolygós ügyfél a dvd-vel a kezében, ruhaüzlet=a mosolygós vásárló, amint kilép a próbafülkéből, stb.

Ha nincs más ötleted és nincs képed, amit megoszthatnál, akkor oszd meg mások tartalmát. Nem szégyen! Természetesen ne a konkurenciád tartalmát, hanem egy olyan Facebook oldal bejegyzését, amely a cégedhez leginkább igazodik és témában is megfelelő.

Ezenkívül néha bedobhatsz témába nem illő vicces, kutyás, babás, gyerekes képet, amit mindenki szeret. Csak ne vidd túlzásba, nehogy bulvár oldalnak tekintsenek!

Hozzászólások lezárva.